Radzenie sobie z trwałymi telefonami od Centrum Obsługi Telefonicznej
Centra obsługi telefonicznej to zorganizowane grupy ludzi, które tworzą firmy w jednym celu: utrzymaniu Ciebie przy telefonie tak długo, aż osiągną zamierzony cel.
I kiedy mimo wszystko cele te mogą się różnić w zależności od centrum, to jednak dwa, niefortunne fakty zawsze wiążą się z każdym możliwym COT'em na świecie – nie przestaną zawracać Ci głowy, póki nie wyczerpią każdego swego argumentu, lub po prostu nie osiągną chcianego rezultatu. Drugim faktem jest też to, że centra te są po prostu wielkim utrapieniem człowieka.
Żeby możliwie lepiej zrozumieć to, jak należy rozmawiać z wrednymi, męczącymi centrami, proponuję zapoznać się z tym artykułem, który pomoże Ci rozwiązać twoje problemy.

Jak wygląda działalność centra obsługi telefonicznej.
Nie jest zbyt trudno zorganizować pracę takiego centrum. Jedyne czego potrzebujesz, to trochę przestrzeni biurowej, pracownicy którzy zrobią wszystko dla zarobku, oraz trochę podstawowego sprzętu. Ze wszystkimi tymi rzeczami w jednym miejscu, stworzenie takiego biura to łatwizna. Najgorsze jest to, że nawet jeśli z jakiegoś powodu biuro zostanie zamknięte, to na jego miejsce pojawi się następne.
Prawdę mówiąc, takie centra nie są aż tak złe. Jakby nie patrzeć, to rzeczywiście istnieją przydatne centra obsługi telefonicznej. Są takie, budowane na już utworzonych, rozreklamowanych I prawdziwych produktach, a tworzone po to, by pomagać klientom z ich problemami w użytkowaniu produktu. Jednak w tym przypadku, dzwoniąc do takiego biura musisz liczyć się z pewnymi irytującymi czynnikami, lecz nie z niczym nielegalnym czy natrętnym. Poprzez “irytujące czynniki” chcę wyrazić swoją myśl dotyczącą pokręconych, złożonych menu obsługi, olbrzymich czasów oczekiwania I przypadkami, gdzie jesteśmy odsyłani do innego reprezentanta firmy, po to by usłyszeć dokładnie to samo, co od poprzedniego.
Jednakże są oczywiście biura, które w zamiarze mają tylko oszukanie klienta. Służą one do niczego innego, niż zmuszenia Ciebie do zakupu produktów czy usług, których nie potrzebujesz ani nie widzisz sensu posiadania. Tych firm nie da się powstrzymać I zrobią wszystko, by dążyć I dojść do swojego celu. Zatrudnią osoby agresywnie uprzejme, które poprzez łamanie twoich słabości, powtarzanie telefonów, albo po prostu dręczenie Cie – osiągną sukces. Pracownicy tych biur muszą spełniać pewne wymagania I osiągać wyznaczone cele, bo inaczej będą po prostu bezrobotni. Przez to, na takich pracowników nałożony jest olbrzymi stres, by sprzedać jak najwięcej I jak największej ilości osób.
Przyszłość cent obsługi telefonicznej
Zapytaj jakiegoś byłego pracownika takiego centrum, a opowiedzą Ci taką samą, okropną historię. Powiedzą o długich godzinach, niskich zarobkach I olbrzymim stresie, jaki na nie nałożono.
I nie wydaje mi się, żeby coś miało się zmienić w takich miejscach.